FRI FRAGT OVER 499:-.
PRISGARANTI
FØDSELSGARANTI
HURTIGE LEVERANCER
BUTIK UDEN FOR MALMØ
GÅ IKKE GLIP AF VORES OUTLET - OP TIL 50% RABAT

Returneringer og klager

Hvis du har brug for at klage eller returnere, er det nemt hos os.

Vilkår og betingelser for returnering

Åbent køb tilbydes i 30 dage fra det tidspunkt, hvor produktet er leveret til dig. I løbet af perioden med åbent køb vil P&S Sweden AB tilbagekøbe produkter til den værdi, som kunden har betalt for produkterne. Omkostningerne til returforsendelse vil blive opkrævet, når vi modtager returneringen. Åbent køb gælder ikke for produkter, der er leveret til dig, og du har brudt eventuelle forseglinger, der er der af sundheds-, hygiejne- og / eller sikkerhedsmæssige årsager, hvor emballagen og emballagen åbnes, da de kan være blevet beskadiget uden synlig påvirkning og ikke opfylder sikkerhedskravene. Derfor kan returnering kun ske, hvis emballagen er ubrudt.
For at returneringen kan godkendes, skal varerne være i væsentlig uændret stand.
Du har altid 14 dages fortrydelsesret hos Pyret & Snäckan. Tiden regnes fra det tidspunkt, hvor du har modtaget de bestilte produkter. Hvis du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret, bedes du kontakte os via vores formular på knappen "Kontakt os/FAQ" eller på telefon: +4610-33 00 777. Hvis et produkt er blevet forseglet, må kunden ikke bryde forseglingen, hvis de ønsker at udøve deres fortrydelsesret. Du kan ikke gøre brug af din fortrydelsesret, hvis produktet er blevet leveret til dig, og du har brudt eventuelle forseglinger, der er der af sundheds-, hygiejne- og/eller sikkerhedsmæssige årsager, hvor emballagen og indpakningen er åbnet, fordi de kan være blevet beskadiget uden synlig påvirkning og ikke opfylder sikkerhedskravene, f.eks. autostole eller ammepumper. Forsegling henviser også til teknisk forsegling, hvor produktet kan være blevet beskadiget uden synlig påvirkning.

.

Omkostningerne til returforsendelse vil blive opkrævet, når vi modtager returneringen. Produktet skal pakkes godt ind, i originalemballage med tilhørende inderemballage og sammen med eventuelt tilbehør, transportskader på grund af utilstrækkelig indpakning vil blive opkrævet hos dig som kunde. Sæt ikke adresselabels direkte på varens emballage, men læg den originale kasse i en anden kasse.

Hvordan registrerer jeg en returnering?

Hvordan registrerer jeg en returnering?

Registrer venligst de varer, du ønsker at returnere, i vores returportal ved at indtaste dit ordrenummer (se din ordrebekræftelse) og den e-mailadresse, der er knyttet til din ordre.
Link til returportalen - KLIK HER . Når du har afsluttet registreringen af din returnering, modtager du en e-mail med en returkvittering og en returseddel. Retursedlen skal vedlægges de varer, der skal returneres. Læg venligst returkvitteringen i din returpakke. Hvis du har flere varer/pakker, som du ønsker at returnere, og har brug for mere end én returseddel, bedes du kontakte vores kundeservice. Når du returnerer din ordre, betaler du for returfragten. Omkostningerne ved returnering kan variere, og vi tilpasser returfragten efter, hvad der returneres, hvis det er hele eller dele af ordren

.

Hvordan klager jeg?

Hvordan klager jeg?

Alle reklamationer håndteres kun via vores kundeservice og ikke i vores butik i Staffanstorp.
Hvis du af en eller anden grund opdager, at dit produkt er defekt, bedes du starte en reklamationsproces så hurtigt som muligt, efter at du har opdaget fejlen. . Du foretager anmeldelsen ved hjælp af dit ordrenummer og den e-mailadresse, der er knyttet til din ordre.
Link til returportalen - KLIK HER . Når du registrerer sagen, beder vi dig om at beskrive så detaljeret som muligt, hvad der er galt, og også vedhæfte billeder, der viser fejlen. Hver reklamation behandles og vurderes manuelt, og du vil blive opdateret løbende under sagen af vores kundeservice.


Itilfælde af en vellykket reklamation Bemærk, at vi i tilfælde af en godkendt reklamation kan være nødt til at tage det defekte produkt tilbage, og vi betaler naturligvis forsendelsesomkostningerne og udleverer en følgeseddel. Du er som kunde ansvarlig for at pakke produktet ind, så det kommer frem i god stand, og du skal også sørge for emballagemateriale, hvis du har kasseret det, produktet kom i. For mere detaljerede betingelser vedrørende reklamationer henviser vi til vores købsbetingelser,KLIK HER!

Pakken var beskadiget ved levering, hvad gør jeg?


Alle reklamationer håndteres via vores kundeservice og ikke i vores butik i Staffanstorp. I det usandsynlige tilfælde, at dit produkt har lidt transportskade, beder vi dig om at reklamere hurtigst muligt og senest inden for 5 dage efter modtagelse af din levering. Vær opmærksom på, at varerne altid skal kontrolleres ved levering, og at eventuelle synlige skader skal rapporteres til chaufføren med det samme. Det er vigtigt, at transportøren noterer, at varen er beskadiget. For at registrere anmeldelsen beder vi dig om at angive dit ordrenummer og den e-mailadresse, der er knyttet til din ordre.
Link til returportalen - KLIK HER . Når du registrerer dig, beder vi dig om at beskrive sagen så tydeligt som muligt og vedhæfte billeder af fejlen og emballagen. Hver sag behandles og evalueres manuelt, og du vil blive opdateret løbende under sagen af vores kundeservice.

Uafhentet pakke

Pakker, der ikke afhentes, vil blive opkrævet et gebyr på mindst 250 SEK. Gebyret gælder for håndtering, håndteringsgebyr og returfragt. Ved flere pakker gælder 250 SEK pr. pakke, hvis pakken ikke afhentes. Hvis du har ombestemt dig, skal du hente pakken og sende den retur til os for at undgå ekstra returgebyrer ud over det normale returgebyr. Det samme gælder for hjemmeleveringer: Pakken skal modtages og derefter returneres til os via en agent. Hvis leverancen efter anmeldelse efterlades på distributørens terminal, og du som modtager ikke har aftalt levering med transportøren eller selv vælger at afhente pakken på terminalen, forbeholder vi os ret til at opkræve dig for den lagerleje, som distributøren fakturerer os. Hvis du ved bestillingen har oplyst forkerte oplysninger, f.eks. navn eller adresse, vil du blive opkrævet de omkostninger, som distributøren opkræver pr. pakke for at ændre oplysningerne.

.