Denne aftale er gældende fra 20. januar 2016 .
Disse købsbetingelser ("Aftalen" nedenfor) er tilpasset salg på internettet (fjernsalg). P&S Sweden AB (organisationsnummer: 559156-7093) er den sælgende part. Den købende part benævnes "kunden" i denne aftale. Aftalens vilkår og betingelser er tilpasset til salg til privatpersoner over 18 år, som er bosiddende i Sverige, og til salg af varer ("Produkter" nedenfor).
Som kunde kan du nemt afgive en ordre til os på http://www.pyretosnackan.se ("Hjemmesiden" nedenfor) eller via e-mail.
Bestemmelserne i denne aftale gælder ikke for købskontrakter, der er indgået før den 13. juni 2014. For overskuelighedens skyld er der en datomærkning i sidens overskrift. Hvis vilkårene i kontrakten er ændret, er der også angivet en slutdato. Hvis der er angivet en slutdato, forbliver kontrakten i kraft indtil kl. 00.00 på udløbsdatoen.
Du vil som kunde få mulighed for at acceptere disse vilkår og betingelser i forbindelse med din bestilling.
Vilkår eller dele heraf i denne aftale, der afviger fra ufravigelig lovgivning, er uden virkning i det omfang, afvigelsen ikke er til gunst for kunden.
Denne bestemmelse gælder kun, hvis kunden er en privatperson, og købet er til privat forbrug
.
Tilbage til indholdsfortegnelsen
Hos P&S Sweden AB kan du nemt og bekvemt bestille produkter. Vi tilbyder sikre betalingsmuligheder og sikre leverancer. P&S Sweden AB modtager din ordre, når du klikker på knappen "Gennemfør køb" ved kassen (trin 1 af 1). Ved at klikke på knappen "Gennemfør køb" accepterer du som kunde også betalingsansvaret for din ordre. Når P&S Sweden AB har modtaget din ordre, vil du modtage e-mailen "Pyret & Snäckan - Order XXXX" til den e-mailadresse, du angav ved bestillingen. P&S Sweden AB tilbyder også kunder at afgive ordrer via e-mail til: hej@pyretosnackan.se. Vi giver også dig som kunde mulighed for at afgive en hurtig ordre via vores gæstecheckout uden at skulle logge ind på http://www.pyretosnackan.se.
Når du klikker på knappen "Afslut køb", er denne aftale indgået.
Shop sikkert med ret til at ændre din ordre
Hvis du ombestemmer dig, har du også mulighed for at ændre din ordre. Hvis du vil ændre din ordre, skal du kontakte os på telefon: 010-33 00 777 eller via vores kontaktformular.
Ændringer af ordrer skal meddeles, før ordren pakkes (effektueres)
.
Køb trygt med ret til at fortryde
Hvis du ombestemmer dig, giver vi dig mulighed for at annullere din ordre. For at foretage en annullering skal du kontakte os via vores formular.
Afbestilling skal meddeles, før ordren pakkes (udføres).
Tilbage til indholdsfortegnelsen
Priserne er angivet i svenske kroner (SEK) inklusive moms i henhold til den gældende skattesats. Moms for momspligtige produkter opkræves med 25 %.
Gebyrer for forsendelse kan gælde for hver ordre, se § 7. Levering i aftalen for mere information.
Gebyr
Gebyr for uafhentet forsendelse
Gebyr for uafhentet forsendelse
Hvis du som kunde ikke afhenter din ordre på den aftalte måde, opkræver vi et gebyr på 250 SEK inklusive moms. Gebyret er nødvendigt for, at vi kan dække de forsendelses- og håndteringsomkostninger, der opstår. Ved flere pakker opkræves et gebyr på 250 SEK pr. pakke. Bemærk, at hvis du ikke modtager eller afhenter en forsendelse, tæller det ikke som om, du har givet os besked om, at du har fortrudt dit køb.
For mere information, se §8. Fortrydelsesret og tilbagekøb nedenfor
.
Tilbud
Tilbud og kampagner, der annonceres på hjemmesiden, gælder så længe lager haves, medmindre der er angivet andre betingelser i forbindelse med tilbuddet.
Tilbage til indholdsfortegnelsen
Alle produkter, der tilbydes på hjemmesiden, er tilpasset til brug på det svenske marked. Det betyder bl.a., at produkterne opfylder svenske miljøkrav og sikkerhedsbestemmelser. Der medfølger normalt brugsanvisninger på svensk, hvis det er nødvendigt for at bruge produktet.
Eventuelle tekniske specifikationer, særlige krav til tilbehørsudstyr og oplysninger om begrænsninger og forseglinger vises på den respektive produktside i det omfang, det er rimeligt eller påkrævet i henhold til lovgivningen.
Tilbage til indholdsfortegnelsen
P&S Sweden AB bruger Klarna (Klarna AB, organisationsnummer 556737-0431) som mellemled til håndtering af betalinger. Fakturabetaling er standardbetalingsmuligheden, men du kan også vælge delbetaling med Klarna-konto, Klarna-kortbetaling (VISA & Mastercard, American Express) og Klarna direkte betaling via din bank.
Vilkår og betingelser og information om Klarnas tjenester kan findes her.
Betaling af faktura
Når du betaler via Klarna-faktura, handler du sikkert og nemt.
Du behøver aldrig at opgive dine kortoplysninger, og du betaler altid, når du har modtaget dine varer.
-Du får altid dine varer, før du betaler
-Betalingsfrist - altid 30 dage
.
-Du behøver aldrig at oplyse kortoplysninger
.
Download dine fakturaer fra klarna.se
-Delbetaling
-Mulighed for delvis betaling
Fakturabetaling er gratis, men hvis betalingen udebliver, pålægges et rykkergebyr på 60,00 SEK og en morarente på 25,00 % plus den aktuelle referencesats. Hvis der herefter ikke sker betaling, kan kravet overdrages til inkasso, hvor der kan påløbe yderligere inkassoomkostninger. På købstidspunktet foretages en kreditvurdering, hvilket i nogle tilfælde betyder, at der tages en kreditrapport. Du vil derefter modtage en kopi af kreditrapporten med posten. Personoplysninger behandles i overensstemmelse med gældende lovgivning. Klarna behandler personoplysninger med henblik på kundeanalyse, identifikation, kreditkontrol og markedsføring.
CPR-numre anvendes som kundenumre til kundehåndteringsformål.
Betaling i rater
Betalingsmetoden for dig, der selv vil vælge, hvor meget du vil betale hver måned. Men Klarna-konto er mere end det. Ud over at du altid får dine varer hjem, før du betaler, samler du alle dine køb på én konto. Det gælder også, selv om du har handlet i flere forskellige butikker via Klarna-konto.
Det betyder en enkelt faktura, uanset antallet af køb.
-Få altid varen med hjem, før du betaler
-Betal fra £50/måned eller 1/24 af det samlede beløb
-Du behøver aldrig at opgive kortoplysninger
.
-Alle dine køb samles på én konto og på én faktura
-Handl nu - betal i slutningen af næste måned
-Ét afbestillingsgebyr på 29 SEK, uanset antallet af køb
-Du kan til enhver tid betale hele beløbet på én gang
Ved et køb på 10.000 SEK med Klarna Kontos grundvilkår er oprettelsesgebyret 0 SEK. Den aktuelle årlige rente er 19,90 %, hvilket svarer til en effektiv rente på 29,22 %. Kreditkøbsprisen er 11458 SEK. Antallet af afdrag er 12, og hvert afdrag er på 955 SEK. I eksemplet antages det, at afdragene foretages over en periode på et år. På købstidspunktet foretages en kreditvurdering, hvilket i nogle tilfælde betyder, at der tages en kreditrapport. Du vil derefter modtage en kopi af kreditrapporten med posten. Du kan finde de generelle betingelser her.
Standardiserede europæiske forbrugerkreditoplysninger kan findes her.
Kortbetaling
Kortbetaling
Med Klarna kortbetaling kan du betale med VISA, Mastercard og American Express. Kortet debiteres i forbindelse med bestillingen.
Klarna håndterer kortoplysningerne og er autoriseret med PCI DSS-certificering for at garantere, at kundens kortoplysninger overføres og opbevares sikkert i krypteret form
.
Direkte betaling (bank)
Med Klarna Direct Payment kan du betale direkte fra din bankkonto. Klarna overfører og beskytter dine data sikkert i krypteret form i kommunikationen med banken. Når du foretager direkte betalinger, skal du som kunde kunne logge ind og identificere dig hos din bank.
Når du har logget ind og godkendt købet hos din bank, er betalingen gennemført.
_ Forudbetaling
Forudbetaling
Ved forudbetaling skal det aktuelle ordrenummer angives som betalingsreference.
Hvis du som kunde har valgt forudbetaling, vil din ordre blive gennemført, når betalingen er modtaget af P&S Sweden AB, betal via:
Bankgiro: 5017-3731
Betal i butikken
Hvis du har bestilt produkter med levering og afhentning i butik, sker betalingen også ved afhentning af de bestilte produkter
.
Tilbage til indholdsfortegnelsen
P&S Sweden AB påbegynder opfyldelsen af denne aftale, når du klikker på knappen "Gennemfør køb" ved kassen. P&S Sweden AB har opfyldt sin del af denne aftale, når du har modtaget fuld levering af bestilte produkter i din besiddelse.
Du som kunde har opfyldt din del af denne aftale, når du har betalt fuldt ud og modtaget levering af de bestilte produkter på den aftalte måde.
Tilbage til indholdsfortegnelsen
Produkterne leveres direkte til den adresse, du har angivet ved bestillingen, eller via en agent i samarbejde med vores logistikpartnere.
Vi tilbyder også, at du kan afhente bestilte produkter direkte i butikken.
.
Lagerstatus angiver, om produktet er på lager på bestillingstidspunktet. Generelle leveringstider er angivet nedenfor, hvis ordren indeholder produkter med forskellige leveringsstatusser, vil ordren blive leveret i rater.
Bemærk venligst, at alle leveringstider er omtrentlige. Det betyder, at leveringen kan ankomme tidligere eller tage længere tid end forventet. Vi kan desværre ikke garantere specifikke leveringstider, da disse normalt er uden for vores kontrol.
For specialfremstillede produkter kan leveringstiden justeres, enten forkortes eller forlænges
.Vi forbeholder os ret til at frafalde ethvert krav om kompensation fra kunden i tilfælde af leveringsforsinkelser. Vi bestræber os altid på at sikre, at du som kunde modtager dine varer inden for det angivne tidsinterval, men vi kan ikke undgå eventuelle forsinkelser i produktionen fra leverandører uden for vores kontrol.
.Vi forbeholder os ret til længere leveringstider på lagervarer i perioder, hvor der er mere travlt på vores lager. Eksempler på dette er påske, midsommer og ferieperioder
.Hvis der opstår forsinkelser eller afvigelser fra den estimerede leveringsuge for din ordre, vil vi gøre vores bedste for at informere dig via e-mail eller telefon.
En forsendelsesomkostning tilføjes til hver ordre og vises ved kassen.
Gratis fragt for ordrer på over 499 SEK
P&S Sweden AB tilbyder gratis fragt, hvis værdien af de bestilte produkter overstiger 499 SEK inklusive moms.
G ælder kun i Sverige
.
Levering til Danmark er underlagt forsendelsesomkostninger
Hvis de nedenfor angivne leveringstider ikke gælder for et køb, og hvis der ikke specifikt er aftalt en leveringstid uden for denne aftale, forpligter P&S Sweden AB sig til at opfylde leveringen uden unødig forsinkelse, dog senest 30 dage efter aftalens indgåelse.
I tilfælde af at kunden skal betale forud, forbeholder P&S Sweden AB sig ret til at afvente betaling, før levering påbegyndes.
PostNord - pakke til udleveringssted
Pakken sendes til dit nærmeste udleveringssted inden for 1-3 arbejdsdage, forudsat at produktet er på lager.
Du kan se lagerstatus for produktet på produktsiden.
PostNord Hjemmelevering
Din ordre bliver leveret til din dør inden for 1-3 arbejdsdage, forudsat at produktet er på lager.
Du kan se lagerstatus for produktet på produktsiden.
Afhentning i butik
Ordrer til afhentning i butik kan normalt afhentes en dag senere. Vi kontakter dig via telefon eller e-mail, når varerne er klar til afhentning.
Produkterne udleveres til dig mod fremvisning af ordrebekræftelsen og identifikation.
_ Levering
Levering langs landpostruter og i byområder
Hvis din leveringsadresse ligger langs landpostruter og ø-bebyggelser uden normale broforbindelser, kan leveringstiden blive forlænget med 1-3 hverdage.
Forsinkelse af levering
Hvis der opstår en leveringsforsinkelse, som er af væsentlig betydning for dig som kunde, har du ret til at annullere denne aftale uden omkostninger, eller hvis P&S Sweden AB ikke kan overholde en leveringstid, som er afgørende for, at kunden kan indgå aftalen, og kunden har meddelt dette inden aftalens indgåelse.
Hvis købet vedrører et produkt, der skal tilpasses, fremstilles eller anskaffes specielt efter kundens ønske, og P&S Sweden AB ikke kan tage produktet tilbage uden væsentligt tab, har kunden kun ret til at hæve købet, hvis formålet med købet i væsentlig grad forspildes på grund af forsinkelsen, og P&S Sweden AB indså eller burde have indset dette.
Transportrisiko
Risikoen for forsendelsen overgår til dig som kunde, når den er blevet leveret til dig.
Det betyder, at P&S Sweden AB bærer transportrisikoen, indtil forsendelsen er nået frem til dig.
Tilbage til indholdsfortegnelsen
Fortrydelsesret
Kunder, der indgår denne aftale som privatperson, har ret til at fortryde aftalen i henhold til lov (2005:59) om aftaler vedrørende fjernsalg og aftaler indgået uden for fast forretningssted. Fortrydelsesretten gælder ikke for kunder, der har indgået denne aftale som erhvervsdrivende. Fortrydelsesretten gælder i 14 dage (fortrydelsesfristen), tiden regnes fra den dag, hvor du som kunde har modtaget levering. Fortrydelsesretten giver kunden ret til at undersøge varerne og returnere dem i tilfælde af, at kunden fortryder købet. Når kunden fortryder sit køb, har han/hun ret til at få det, han/hun har betalt, tilbage, forudsat at kunden ikke har brugt produkterne i større omfang, end hvad der er nødvendigt for at undersøge dem. Ved brug af fortrydelsesretten skal kunden underrette P&S Sweden AB og derefter returnere alle produkter, der er omfattet af ordren, til P&S Sweden AB uden unødig forsinkelse, men senest inden for 14 dage. Kunden skal betale for returfragten. Hvis et produkt er blevet forseglet, må kunden ikke bryde forseglingen, hvis han/hun ønsker at udøve sin fortrydelsesret. Du kan ikke udøve din fortrydelsesret, hvis produktet er blevet leveret til dig, og du har brudt eventuelle forseglinger, der er der af sundheds-, hygiejne- og/eller sikkerhedsmæssige årsager, hvor emballagen og indpakningen er åbnet, fordi de kan være blevet beskadiget uden synlig påvirkning og ikke opfylder sikkerhedskravene, dette gælder f.eks. autostole og brystpumper.
Forsegling henviser også til teknisk forsegling
.
Når kunden har meddelt, at de udnytter deres fortrydelsesret, foretager P&S Sweden AB en tilbagebetaling uden unødig forsinkelse, men senest inden for 14 dage, forudsat at P&S Sweden AB har modtaget de produkter, som kunden har returneret, eller hvis kunden har fremlagt bevis for returnering. Tilbagebetaling sker med samme betalingsmiddel, som kunden har anvendt, i det omfang det er teknisk muligt. Eventuelle afskrivninger og fradrag for forsendelse, hvis kunden har valgt andet end standardforsendelse, kan foretages på tilbagebetalingen. I tilfælde af, at der er afgivet en ordre mod en faktura, som endnu ikke er betalt, vil fakturaen blive annulleret.
Hvis du som kunde returnerer færre produkter, end ordren omfatter, refunderes kun værdien af de produkter, du returnerer.
Værdiforringelse ved udøvelse af fortrydelsesretten
Hvis kunden har håndteret produkterne mere end nødvendigt for at undersøge dem, og denne håndtering har medført, at produkterne har mistet værdi. Produkternes værdi kan f.eks. være reduceret på grund af slitage. I disse tilfælde er kunden forpligtet til at kompensere P&S Sweden AB for en rimelig værdiforringelse. En markedsbaseret vurdering af den faktiske værdiforringelse foretages af P&S Sweden AB i hvert enkelt tilfælde. De fradragsniveauer, der er angivet nedenfor, er kun eksempler på de beregningsgrundlag, der anvendes ved beregningen af værdiforringelsen.
P&S Sweden AB's vurdering er altid baseret på et overordnet perspektiv.
Niveau 1 - Hvis produktet udviser mindre slitage eller forringelse, f.eks. en mindre ridse:
Fradrag for afskrivning på 20 %.
Niveau 1
Niveau 2 - Hvis produktet udviser mærkbar slitage eller forringelse, f.eks. en tydelig ridse eller skade:
40 % fradrag for værdiforringelse
.
Niveau 3 - Hvis produktet har skader, der påvirker produktets funktion:
60 % fradrag for værdiforringelse
Niveau 4 - Hvis produktet udviser betydelig skade på produktet og/eller betydelig slitage eller forringelse af produktet:
80 % fradrag for værdiforringelse
Hvis produktet er i en sådan stand, at det anses for usælgeligt, eller reparation ikke er økonomisk forsvarlig:
100 % fradrag for afskrivning
.
Skade på produktemballagen
.
Hvis produktemballagen mangler eller er beskadiget i en sådan grad, at den ikke kan genbruges:
Fradrag for værdiforringelse på 20 %
.
.
Visse produkter er undtaget fra fortrydelsesretten i henhold til lov (2005:59) om aftaler vedrørende fjernsalg og aftaler indgået uden for fast forretningssted:
Produkter, der er specielt fremstillet eller modificeret.
Produkter, der er specielt fremstillet eller modificeret på kundens anmodning eller på anden måde har fået en særlig karakter
.
Produkter, der kan blive ødelagt, forbrugt eller væsentligt forringet i løbet af fortrydelsesfristen
.
Procedure for afbestilling
Brug nedenstående kontaktoplysninger til at meddele P&S Sweden AB, at du ønsker at fortryde købet.
K lik på dette link for at udøve din fortrydelsesret
Følgende formular kan også bruges som skabelon for meddelelse om annullering.
Klik her for at få adgang til formularen på den svenske forbrugerstyrelses hjemmeside
.
Kontaktoplysninger
P&S Sverige AB
Meteorvägen 6
24534 Staffanstorp
E-mail: hej@pyretosnackan.se
Telefon: 010-33 00 777.
30 dages åbent køb
Åbent køb tilbydes i 30 dage fra det tidspunkt, hvor produktet er leveret til dig. I løbet af perioden med åbent køb vil P&S Sweden AB tilbagekøbe produkter til den værdi, som kunden har betalt for produkterne. Omkostninger til andre udførte tjenester refunderes ikke af P&S Sweden AB.
Kunden er ansvarlig for returomkostningerne.
Følgende betingelser gælder for åbent køb:
Produktet skal være ubrugt og i ubeskadiget stand.
- Produktet må ikke være samlet.
-Produktet må ikke være samlet
.
-Den originale emballage skal være i ubeskadiget stand.
Udnyttelse af åbent køb
Klik på dette link for at bruge åbent køb.
Kunden er ansvarlig for returomkostningerne
.
30 dages ombytningsret
Du har ret til at bytte produktet inden for 30 dage efter, at produktet er blevet leveret til dig. I tilfælde af ombytning vil du modtage værdien af de produkter, du returnerer, i kredit hos P&S Sweden AB. Omkostninger, som du har haft til forsendelse eller andre udførte tjenester, refunderes ikke i forbindelse med udøvelse af bytteretten. Kredit for produkter, der er blevet genkøbt, trækkes fra værdien af de produkter, du bestiller i forbindelse med udøvelsen af bytteretten. Hvis værdien af de produkter, du har bestilt, overstiger din kreditsaldo, skal du betale forskellen til P&S Sweden AB. I tilfælde af at værdien af de tilbagekøbte produkter overstiger værdien af de produkter, du har bestilt i forbindelse med ombytningen, kan du bruge differencen som en kredit til det næste køb hos P&S Sweden AB.
Kunden er ansvarlig for returomkostningerne.
Følgende betingelser gælder for ombytning:
Produktet skal være ubrugt og i ubeskadiget stand.
- Produktet må ikke være samlet.
-Produktet må ikke have været samlet
.
-Den originale emballage skal være i ubeskadiget stand.
Udnyttelse af bytteretten
-.
Vi har desværre ikke mulighed for at ombytte. Der skal foretages en returnering og et nyt køb.
Kontakt os venligst via vores formular eller på telefon: 010-33 00 777.
Returnering af produkter
Se §10. Returnering nedenfor for information om proceduren for returnering af produkter.
Tilbage til indholdsfortegnelsen
Ret til at klage
En kunde, der har købt et produkt som privatperson, har ret til at klage over produktet, hvis det er defekt i henhold til forbrugerkøbsloven (1990:932) og forbrugertjenesteloven (1985:716). Reklamationsretten dækker oprindelige fejl og er gyldig i 3 år fra det tidspunkt, hvor kunden overtager produktet. Reklamationsretten dækker også fejl, der er opstået under transporten af produktet til kunden(se Reklamation af transportskader nedenfor). Et produkt, der afviger fra det, der er aftalt mellem kunden og P&S Sweden AB, eller som på anden måde udviser fejl, kan også betragtes som defekt.
Fejl, der er opstået på grund af skader forårsaget af kunden, betragtes ikke som oprindelige fejl.
Hvis kunden reklamerer over et defekt produkt efter 6 måneder fra den dato, hvor kunden overtog produktet, er kunden også ansvarlig for at bevise, at defekten i produktet var oprindelig. P&S Sweden AB anbefaler derfor altid at undersøge produkter, når de leveres, og påpege eventuelle fejl, så snart de opdages. Ved reklamation over et defekt produkt har du som kunde først og fremmest ret til at få afhjulpet fejlen eller et fejlfrit produkt. I nogle tilfælde har du også ret til at ophæve aftalen og få refunderet det, du har betalt. Hvis reklamationen accepteres, skal kunden holdes skadesløs for eventuelle omkostninger, der opstår som følge af reklamationen. For eksempel skal omkostningerne ved at returnere et defekt produkt refunderes af P&S Sweden AB. Bemærk, at du som kunde skal minimere eventuelle omkostninger i tilfælde af, at et produkt viser sig at være defekt.
I tilfælde af en reklamation skal hver part uden unødig forsinkelse returnere det, den har modtaget, og hvis P&S Sweden AB skal foretage en omlevering, har kunden ret til at beholde det defekte produkt i sin besiddelse, indtil den har modtaget levering af et fejlfrit produkt.
Kontaktoplysninger for reklamationer
Kontaktoplysninger for reklamationer
Via vores kontaktformular eller telefon: 010-33 00 777.
Shop sikkert med garanti
Nogle produkter er dækket af en garanti i tillæg til garantibetingelserne i disse købsbetingelser.
Returnering i tilfælde af reklamation eller garantikrav
For at returnere defekte produkter eller materialer, se venligst §10. Returnering
.
Tilbage til indholdsfortegnelsen
Når du returnerer produkter eller materialer til P&S Sweden AB, skal produkterne emballeres på en sådan måde, at de er beskyttet under transporten. Vi anbefaler, at du pakker produkterne på samme måde, som da de blev leveret til dig, og at du bruger en sporbar forsendelsesmetode til returneringen. Ved returnering af enkelte eller flere varer i en varepakke eller i en tilbudspris fra os, som er baseret på en samlet købspris, antal varer, pakkerabat, køb 3 betal for 2 eller lignende tilbud, justeres alle ikke-returnerede varer i tilbuddet til den almindelige pris, medmindre andet tilbydes af os.
Kunden er ansvarlig for returomkostningerne.
Har du brug for hjælp til din returnering?
Klik på dette link for at registrere din returnering hos os.
Omkostninger ved returnering:
Du er som kunde altid ansvarlig for returfragten
Tilbagebetaling:
Pyret & Snäckan skal bekræfte, at returneringen er tilladt, og at fortrydelsesfristen ikke er overskredet, før varerne returneres.
P&S Sweden AB tilbagebetaler pengene uden unødig forsinkelse ved brug af fortrydelsesret og åbent køb, eller hvis der er truffet beslutning om tilbagebetaling i en klagesag
Tilbage til indholdsfortegnelsen
Tilbage til indholdsfortegnelsen
Klausul om tilbagetrækning
Alle produkter er underlagt et ejendomsforbehold, indtil kunden opfylder sine forpligtelser i henhold til denne kontrakt. Det betyder, at ejendomsretten overgår til kunden i forbindelse med opfyldelsen af kundens forpligtelser i henhold til aftalen.
Kunden har således ikke ret til at forbruge, bruge, sælge eller på anden måde foretage sig noget, før ejendomsretten er overgået til kunden, som forhindrer, at produkterne tages tilbage af P&S Sweden AB.
Klausul om annullering
P&S Sweden AB forbeholder sig retten til at annullere aftalen i tilfælde af, at kunden har handlet i ond tro på grund af fejl, som kunden vidste eller burde have indset, såsom forkerte oplysninger om pris eller mængde på hjemmesiden.
I tilfælde af, at annulleringsklausulen påberåbes, har kunden ikke ret til erstatning eller anden kompensation fra P&S Sweden AB.
Forbehold for rettigheder
P&S Sweden AB forbeholder sig ret til at ændre indholdet på hjemmesiden uden varsel, hvilket omfatter, men ikke er begrænset til, sortiment, priser og kampagner.
Sådanne ændringer påvirker dog ikke allerede indgåede aftaler mellem P&S Sweden AB og kunden.
Ansvarsfraskrivelse
P&S Sweden AB skal anses for at være fritaget for alle forpligtelser i henhold til denne aftale, hvis ansvaret ellers ville være opstået på grund af begivenheder, der ligger uden for rammerne af denne aftale, P&S Sweden AB's aktiviteter, eller hvad der ellers følger af ufravigelig lovgivning.
Tilbage til indholdsfortegnelsen
Force Majeure
I tilfælde af regeringshandlinger eller -undladelser, ny lovgivning, arbejdskonflikt, krig eller trussel om krig, større forstyrrelser af den offentlige orden, sabotage, ekstreme vejrforhold, brand, eksplosion, naturkatastrofe, ulykke eller andre omstændigheder, som ligger uden for P&S Sweden AB's kontrol, og som P&S Sweden AB ikke med rimelighed kunne overvinde eller forudse, har P&S Sweden AB ret til at træde tilbage fra sine forpligtelser i henhold til denne aftale.
I et sådant tilfælde er P&S Sweden AB ikke ansvarlig for skader, som kunden har pådraget sig.
.
Eksterne links
P&S Sweden AB er ikke ansvarlig for eventuelle skader og problemer med kundens software eller hardware, der opstår, fordi kunden har brugt eksterne links, der er offentliggjort på http://www.pyretosnackan.se.
Forbehold for prisudsving eller andre handelshindringer
_.
I tilfælde af prisudsving eller andre handelshindringer, såsom mangel på nødvendige komponenter, hvor P&S Sweden AB ikke med rimelighed kan holdes fast på sine forpligtelser i henhold til denne aftale, har P&S Sweden AB ret til at annullere aftalen.
I et sådant tilfælde har kunden ikke ret til erstatning eller anden kompensation fra P&S Sweden AB.
.
Forbehold for skatte- og afgiftsændringer
I tilfælde af væsentlige skatte- eller afgiftsændringer, som er af stor betydning for betingelserne i denne aftale, har P&S Sweden AB ret til at annullere aftalen.
I et sådant tilfælde har kunden ikke ret til erstatning eller anden kompensation fra P&S Sweden AB.
.
Forbehold for leveringsforsinkelser uden for P&S Sweden AB's kontr